Social Media

Měsíční zúčtování: Prosinec 2015

Dneska si na začátek neodpustím pár slov. Mám tu totiž poslední zúčtování roku 2015 a upřímně - těžko věřit, že tu vážně jsem. Když jsem s těmihle články začínala, tak jsem nějak sama nevěřila, že se k tomu vydržim dlouhodobě kopat a vážně ty články vydávat. A ačkoliv některé vyšly s podstatným zpožděním (což ostatně byla většinou spíš vina vadnýho internetu), mám tu dvanáctý článek a just wow!


KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY

No jo, prosinec byl chudej (a - spoiler - aktuálně to vypadá, že leden bude ještě chudší, smutný, že?). Každopádně moje nadšení z Dopisů na konec světa bylo neuvěřitelný. Vážně, lidi, já na tu knihu čekala snad něco přes rok. Teď mám trochu strach, se do ní pustit, protože jsem se na ni těšila tak hrozně dlouho a co když mě nakonec zklame?

CO JSEM ČETLA


Začátkem prosince jsem dočetla Dračího posla, o kterém jsem mluvila už minule. Skvělá kniha. Ostatně, pokud jste ještě nečetli, můžete se podívat na recenzi.

Pár dní na to jsem se pustila do Skleněného trůnu, kde jsem skončila na 180. straně a ještě ho nedočetla. Ne, že bych nic nečetla, odložila jsem ho totiž, kvůli jednomu re-readingu.

Pamatujete na ten seznam knih, které bych ráda přečetla o Vánocích, který jsem zveřejňovala začátkem prosince? Tak teda pěkně prosím, přečetla jsem z toho jen jednu. Konkrétně ten re-reading Tahle píseň ti změní život, kvůli kterému jsem odložila Skleněný trůn. Víte, jsou knihy, které se vám s odstupem roku dvou postupně líbí méně a méně, ale v tomhle případě to neplatí. Naopak. Mám dojem, že pokaždé v té knize nacházím víc a víc a víc se do ní zamilovávám.

Původně jsem se pak chtěla vracet zpět ke Skleněnému trůnu, ale nějak se mi nechtělo a tak jsem nakonec skončila se čtvrtým Potterem.
6 komentářů u "Měsíční zúčtování: Prosinec 2015"
  1. Dvojku zo Serafíny som čítala a je to dobrá kniha, i keď som mala pár výhrad. HP4 je super, HP je vždy dobrá voľba :-) Trón zo skla sa mi páčil, ale ešte viac sa mi páčil druhý diel, ktorý určite odporúčam :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, já to zatím vidím tak, že druhý díl si určitě taky přečtu! :D Teda, samozřejmě, až dokončím první :D

      Vymazat
  2. Po Dopisech na konec světa jsem taky koukala :) Snad tě nezklamou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dopisy maji obalku skvostnou, ale nejake prilis kladne recenze jsem na ne zatim necetla. Na Pisen jsi me ze vsech bloggeru nalakala nejvic ty, pokud si dobre pamatuju. No, mne to prislo divny. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, já právě četla různý negativní recenze, a proto mám takovej strach :D
      Divný? Ale come on! Vždyť je to božoutský! :D No, ale... aspoň divný v dobrym, že jo? :D

      Vymazat