Social Media

Kukátko: My Little Pony: Equestria Girls - Friendship Games


My Little Pony: Equestria Girls - Friendship Games
Film
2015
Animovaný / Dobrodružný / Komedie / Rodinný / Fantasy


Když jsem ze zvědavosti zabrousila na české stránky ohledně My Little Pony, poněvadž mě napadlo, jestli už nezačala vycházet druhá polovina páté série seriálu, s šokem jsem zjistila, že už je na světě třetí film ze známé Canterlotské střední. Na jednu stranu jsem byla nadšená, protože prostě další Equestria Girls, na stranu druhou zaskočená tím, jak hrozně moc jsem ztratila přehled. But nevermind, hned jsem se dala do stahování, samozřejmě.

Když se na konci druhého dílu na chvilinku objevila Twillight z lidského světa, byla jsem nadšená, protože tím tvůrci dali najevo, že si plně uvědomují, že ačkoliv se ve filmech neobjevila, někde v tom světě logicky musí být, ale ani ve snu mě nenapadlo, že právě o ní bude další film. A hle - on je a je to báječnej tah!

Takže o co tedy je? Canterlotská střední není samozřejmě jediná a jednou za čtyři roky proti sobě Wondercolti a Shadowbolti soutěží právě na Friendship Games (taková školní obdoba naší Olympiády). Z každé školy je do prvního kola vybráno dvanáct studentů, kteří soutěží, do druhého postupuje jen polovina z nich. Wondercolti nikdy nevyhráli, ale tentokrát to mají v plánu. Jenže Shadowbolti si něco takového nepřipouští.

Pak je tu taky ten problém s 'ponifikací', něco se totiž děje a hlavní hrdinky už neponifikují jen v rámci zpívání písniček, ale i jindy. Sunset Shimmer, která díký svému equestrijskému původu magii rozumí nejvíce ze všech, má za úkol přijít na to, jak udržet magii na uzdě, aby Wondercolty při hrách nikdo nemohl obvinit z podvádění. Jenže je tu jeden drobný problém - princezna Twillight Sparkle z Equestrie jí vůbec neodpovídá.

No a samozřejmě nesmím zapomenout na již zmiňovanou Twillight Sparkle z lidského světa, která touží přijít na to, co se Canterlot High děje, protože ona ví, že se tam něco děje. Navíc právě tímhle výzkumu si chce zajistit místo ve speciálním vědeckém projektu. Friendsip Games se původně aktivně účastnit vůbec nechtěla, ale jako nejlepší studentka je k tomu donucena.

Friendship Games jsou jiné. Nemáme tu už od začátku jasného hlavního padoucha, která by přišel a měl své plány a až do konce si ani nemůžeme být jisti, jestli tam nějaký padouch vůbec někdy bude. Už to tedy není takové dobrodružství, jako v předchozích dílech a dějově je to o něco prostší. Navíc se do světa poprvé nevrací princezna Twillight a dívky jsou nuceny problémy řešit samy.

A ačkoliv jsem řekla, že je to dějově prostší, není to tak, že by to byla nuda. Prostě je to něco jiného.

Co mě zklamalo byla hudba. Od poníků jsem zvyklá už na poměrně vysokou kvalitu, ať už jde o seriál anebo přímo Equestria Girls. Equestria Girls, hlavně druhý díl, který byl na hudbu zaměřený, nasadil vážně vysokou laťku a Friendship Games jí ani zdaleka nedosahují. Texty sice celkem fajn, ale hudbě jako takové prostě něco chybí a vůbec to není ono.

Celkově film hodnotím jako o něco slabší, než předchozí dva, ale přesto jsem za něj ráda. Hlavně díky té Twillight, že se na fakt, že prostě někde musí existovat, tvůrci nevykašlali. Navíc Sunset Shimmer zase dostala mnohem víc prostoru a sakra, jak já mám tu holku ráda! Hlavně jsem ale šťastná, že ve snaze zavděčit se mladším divákům z toho stále není žádný přehnaný, trapný kýč.
http://4.bp.blogspot.com/-c4RhF4pj5ow/U7W-PBgHAdI/AAAAAAAAAl0/I2dxj01hFDo/s640/Odd%25C4%259Blova%25C4%258D.png
Napiš první komentář
Okomentovat