Social Media

On my wishlist #25

http://i1183.photobucket.com/albums/x475/Elizka41/Knizni%20doupe/K%20webu/Wishlist.jpg
 - Týdenní meme z dílny Book Chick City, cílem je každou sobotu zveřejnit nějaký článek o pár knihách ze svého wishlistu
- Počet knih je libovolný
10637697 23310761 7775824
Dneska jsem se pustila do re-readingu knihy Tahle píseň ti změní život a tak dnešní wishlist zasvětím právě autorce téhle knihy. Leila Sales mě svou knihou Tahle píseň ti změní život jednoduše okouzlila a já si ji zamilovala. Právě proto bych si hrozně ráda přečetla i další díla z pera téhle autorky.

Knihy na GoodReads:
5 komentářů u "On my wishlist #25"
  1. Ani jednu knihu neznám, ale vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podobne, ani jednu nepoznám, no majú aj pekné obálky :3

      Vymazat
    2. Já teda věřím, že skvěle jen nevypadají, ale skvělé i budou. A určitě doporučuju Tahle písen ti změní život, která u nás už vyšla, je vážně boží :3

      Vymazat
    3. Tyhle knížky vidím poprvé, ale Tahle píseň ti změní život jsem četla a taky se mi líbila. :)

      Vymazat
    4. No konečně někdo! Já už začínala mít dojem, že to snad skoro nikdo nečetl! :D

      Vymazat