Social Media

On my wishlist #20

http://i1183.photobucket.com/albums/x475/Elizka41/Knizni%20doupe/K%20webu/Wishlist.jpg
 - Týdenní meme z dílny Book Chick City, cílem je každou sobotu zveřejnit nějaký článek o pár knihách ze svého wishlistu
- Počet knih je libovolný
17235055 18045477 19546962
Obvykle bych nad takovouhle sérií jen mávla rukou, ale přijde mi, že tahle je taky celkem oblíbená. A tak, proč to nezkusit, že? :)

Knihy na GoodReads:
7 komentářů u "On my wishlist #20"
  1. Já jsem četla první díl, který se mi moc líbil a právě mám z knihovny půjčený druhý :-). Moc se těším, až se do knížky začtu, protože hlavní hrdinové tvoří naprosto úžasnou dvojku! a vtipnou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jen ráda slyším. Fakt si to budu muset zkusit přečíst, působí to jako fajn oddechovka ^^

      Vymazat
  2. Tohle není úplně můj styl, na druhou stranu, ještě jsem nečetla žádnou "duchařskou" knížku a tahle série mě docela zaujala! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Osobně mi ten námět přijde trochu klišé, ale zase si prostě říkám, že by to mohla bejt milá oddechovka :)

      Vymazat
  3. Mě tahle sérii vůbec neláká, ani nevím proč.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně - já se ani moc nedivím :D Mě to zprvu taky moc nelákalo, vyhodnotila jsem to jako čtení pro náctiletý holky, co si potrpí na taovéty sladké příběh, ale na druhou stranu, několik blogerů to už četlo a vím, že některým se to dost líbilo, tak proč to nezkusit :D

      Vymazat
  4. Tuhle sérii si chci taky přečíst, jen bohužel netuším, kdy se k ní dostanu :)

    OdpovědětVymazat