Social Media

Hudba mého srdce #6

http://ells.cz/wp-content/gallery/hudba-meho-srdce/eb35beebe1_85236619_o2.png 
- Projekt vytvořila Ells
- Úkolem je každou neděli zveřejnit článek s nějakou písničkou nebo písničkami, které jsem v posledním týdnu hodně poslouchala nebo je prostě mám ráda. Počet písniček je libovolný.

 V posledních dnech jsem propadla Spotify a tak jsem poslouchala tam především ty "rádia" dle žánrů do včerejška rock a včera jsem pustila emo. Dneska jsem pak poslouchala ještě skupinu Girl's Generation, jinak známou, jako SNSD nebo So Nyeo Shi Dae. A tak sem hodím od každého něco.




3 komentáře u "Hudba mého srdce #6"
  1. Ty poslední dvě nejsou špatné, ale i tak to nejsou písničky, které bych poslouchala každý den. Není to prostě můj styl. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ou, SNSD! Já ty holky miluju :DD Nejvíc asi Taeyeon :DD I když, taková Jessica, Tiffany nebo Noona taky ujdou. Ne, já je miluju všechny XD.
    Ani nevíš, jak je neobvyklé, aby se někdo z České Republiky neošklíbal už jen nad pojmem K-pop, nebo ho dokonce poslouchal. Přijde mi, že se většina lidí k těmhle žánrům - J-pop, J-rock, K-pop, Mandopop a další - staví odmítavě už jenom kvůli faktu, že to vzniklo v Asii. Což je docela smutné... Aspoň že to anime se u nás alespoň trochu chytlo, i když v mém bezprostředním okolí také neznám nikoho, kdo by sledoval :DD.
    Máš hodně ráda K-pop? :DD Slyšelas už o EXO? :DD Jestli ještě ne, tak ti nedoporučuju si je pustit - uděláš to jednou a budeš to dělat pořád :DD Je tak jednoduché si na nich udělat závislost :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych pravdu řekla, já žánry vůbec neřeším, K-pop nevyjímaje :D Prostě poslouchám co se mi líbí :D Zrovna na SNSD jsem narazila v nějaké skupině na fb :D A okej, pustím si to :D

      Vymazat