Social Media

Mé knižní série - Drakie [1]

Roxanne pořádá knižní meme, ve kterém jde o to vyfotit nějakou knižní sérii, kteoru máme doma a následne odpovědět na pár otázek.
A já se prostě nemohu nezapojit :D

Jako první sérii jsem vybrala sérii Drakie, protože (s výjimkou Twillight a Drahokamů, které právě čtu) je aktuálně jediná, kterou mám doma celou :D

http://nd06.jxs.cz/165/855/413007b81f_94132418_o2.jpg
  • Jak ses o téhle sérii dozvěděl/a?
To jsem tak jednou prolistovávala takovej ten katalog od Albatrosu, co nám rozdávali ve škole a vypadalo to moc dobře :3 A následně jsem tedy k Vánocům dostala první dva díly x3
  • Kolik dílů jsi zatím stihl/a přečíst?
Všechny C:
  • Co na tuhle sérii říkáš?
Je fajn, celkem dobře napsaná. Ovšem hrozně mi na ní vadí ten vztah Jacinda a Will, "příšera" a člověk, alá Twillight. Plus potom ještě dosaďme Cassiana a máme z toho milostný trojúhelník.
  • Který díl z celé série máš nejraději?
Těžko říct, protože u téhle knihy tak nějak nevím ._.
  • Jaká je tvoje oblíbená postava, proč?
Tak upřímně, tady ani nevím. U téhle série se nedá říct, že bych měla nějakou oblíbenou nebo neoblíbenou postavu. Já ty hlavní mám celkem ráda tak nějak všechny - Jacindu, Cassiana, Tamru, jedinej koho nemusím je Will :I
  • Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?
Předchozí odpověď.
  • Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?
Neporovnám, protože jsou stejné :D Ovšem, teď jsem na Goodreads projížděla celkové obálky jiných vydání a musím říct, že holandské (myslim, že jsou holandské :D) jsou naprosto boží. Mnohem hezčí než originální :3
  • Která obálka se ti líbí nejvíc?
Nutno poznamenat, že jsem se nějak nemohla rozhodnout, oni se mi všechny líbí tak nějak na stejno. (A tak jsem to vyřešila strašně chytře: zeptala jsem se svýho úžasnýho manžela, jestli náhodou neví, která se mi líbí nejvíc :DD Náhodou ví :D) Ale nejvíc se mi asi líbí ta první nom :3 :D
  • Existuje nějaká scéna na kterou jen tak nezapomeneš?
Noup :D
Napiš první komentář
Okomentovat