Social Media

5. narozeniny blogu + SOUTĚŽ


Nevím, kolikrát jsem to přepočítávala, ale věřte mi, když říkám, že to bylo hodněkrát. Nicméně jak se zdá, nejspíš vážně počítám správně a dneškem můžu oficiálně prohlásit, že můj blog dokončil svůj pátý rok. Pět let je pro mě neskutečně dlouhá doba a nechce se mi věřit, že už je to vážně tak dlouho a hlavně - že jsem celých těch pět let vážně vydržela psát (ačkoliv občas dost pomalu).

Když jsem blog zakládala, bylo mi dvanáct a moje vize byla úplně jiná, než jaká je dnešní realita. Ještě nikdy jsem nevydržela blogovat na jednom místě více než rok, většinou protože mě prostě postupně přestala bavit adresa nebo koncept a nejjednodušší bylo jít dál. A pak jsem najednou zvládla první rok, z velké části nejspíš díky neutrálnosti tehdejší adresy, kterou tvořilo prostě a jednoduše mé jméno. A teď tu najednou sedím, sedmnáctiletá a světe div se - pořád píšu a dokonce na jedno a to samé místo.

Nebudeme si nic nalhávat, za těch pět let tu bylo nespočitelně mnoho chvil, kdy jsem se na to chtěla vykašlat. Nemálo myšlenek na čerstvý začátek nezatížený mými starými počiny. Dlouhé měsíce, kdy vyšel jeden článek za měsíc, pokud vůbec. Ale stejně jsem nikdy nesebrala odvahu se na to vykašlat úplně a jedinou zásadní změnou, ke které jsem se odhodlala, až do dneška zůstává přechod z blog.cz na blogspot.

Co bych ale hlavně měla říct, je děkuji vám. Děkuji vám, že mě čtete, že jste si kdy přečetli jeden jediný článek. Děkuji vám, ať už jste mě objevili dneska nebo před lety. Děkuji vám, i když se třeba už nikdy nevrátíte. Děkuji vám, za každý komentář a každý projev vaší přítomnosti. Protože ač to dělám i pro sebe, kdo by netoužil po čtenářích?

Krom toho ale děkuji také všem těm nakladatelstvím i eshopům, kteří se mnou spolupracují nebo spolupracovali a děkuji všem těm lidem, se kterými jsem v těchto ohledech komunikovala. Poněvadž si říkám, že přece nemůžu stát až tak úplně za nic, když tu pořád jsou lidé, kteří stojí o to, abych pro ně psala. (Samozřejmě nestavím jen na tom a vím, že někdy někde není zas tak těžké nějakou tu spolupráci sehnat, ale vy víte, jak to celé myslím, no ne?)

Každopádně, aby to nebyla jen slova díků, která pro vás mám, ve spolupráci s CooBoo a Martinusem, kterým tímto ještě jednou moc děkuji, jsem si pro vás připravila soutěž.

Co můžete vyhrát, ptáte se?

Vítězové budou dva. První vyhraje knihotašku a nějaké ty knižní drobnosti, druhý kromě toho všeho ve svém balíčku obdrží i Poušť v plamenech od Alwyn Hamilton.

Povím, vám, že pokud knihotašku ještě nevlastníte, je to naprosté #musthave, protože je prostě skvělá a vypadá to, že ty hromady knih i zvládne unést! A pokud jde o Poušť v plamenech, v tomhle případě je to zase úplně zjevné #mustread, protože děcka - ta kniha je vážně pecka! Ostatně o tom, jak je skvělá, jsem se už jsem jednou rozepsala v recenzi.


Podmínky jsou následující:
  1. Účastnit se smí každý s českou doručovací adresou
  2. Soutěž trvá od 8. 6. 2017 do 8. 7. 2017
  3. Vítězové budou vylosováni pomocí random.org
  4. Vyhodnocení proběhne nejpozději 15. 7. 2017 na facebooku, dotyčné následně kontaktuji emailem
  5. Výherci mají 72 hodin na odpověď, pokud nezareagují, bude vylosován někdo jiný
  6. Do soutěže se zapojíte vyplněním formuláře (včetně všech povinně označených položek) uvedeného níže a správným zodpovězením soutěžní otázky
  7. Základní počet vstupů je 5, vyplněním bonusových otázek jich můžete získat až 8
  8. Každý smí soutěžní formulář vyplnit pouze jednou 

6 komentářů u "5. narozeniny blogu + SOUTĚŽ"
  1. Nezbývá mi než taky gratulovat! Já sama bloguju asi taky od dvanácti, už ani přesně nevím, ale abych pravdu řekla, na každém blogu jsem strávila tak rok, max dva. Na tom současném budu v létě slavit právě dvouleté výročí a moc bych chtěla, aby mi to vydrželo taky tak dlouho jako tobě - jsou to krásná čísla :)
    Jinak soutěž vypadá parádně a na Poušť v plamenech se tak jako tak chystám, tak se na mě třeba usměje štěstí :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju a držím palce, ať ti to s tímhle blogem vydrží ještě na dalších pár let! :)

      Vymazat
  2. 5 let, to už je nějaká doba! Gratuluji moc :)

    OdpovědětVymazat