Social Media

Unboxing #7

Ve středu mi dorazil balíček, kterého jsem se nemohla dočkat. (Jak jsem byla naštvaná, když jsem zjistila, že jsem ho mohla mít už v úterý, kdyby děda byl doma! Navíc bych nemusela na poštu. Nerada tam chodim. A tentokrát se mi ještě povedlo vypadat jak hovno a ve chvíli, kdy jsem šla na řadu, se mi dostal z obličeje krém proti opalování do oka, který začalo štípat a slzet a bylo to nepříjemný a já to před tou ženskou nemohla pořádně promnout. A tý ženský to tak trvalo. Bylo to utrpení.) Není to kniha, ale s knižní tématikou to spojitost má a tak se o to s vámi musím podělit.
Jo a místo středy to zveřejňuju až dneska, protože mi nefungoval internet.

Obálka a první náhled dovnitř. Teď to ještě zas tak zajímavě nevypadá, já vím. Ale ono to přijde! A možná z toho už někdo tušíte, co zhruba jsem mohla objednávat, hm? :D (Jo a jsem divná, když se mi ta druhá fotka hrozně líbí? :D)

A tady už vidíte, co mi to přišlo a tak moc mě nadchlo! ^_^
Na první fotce vidíte, jak pěkně jsou placky zabalené, aby se jim nic nestalo, a také, jak hezky balí přívěsek. To se mi strašně líbí, ten pytlíček (a to ho vidím už podruhé, protože již před nějakou dobou jsem si z Knižního vesmíru objednávala "We're All Mad Here" přívěsek :D). Jen mě trochu mrzí, že nějak trochu nezabalí i záložky nebo tak. Nedošly sice nijak poničené a jsou z poměrně odolného materiálů, ale znáte to - náhoda je vůl.
No a potom už vidíte všechno rozbalené. Úžasný, že jo? ♥ Ten přívěsek byl doslova láska na první pohled... :D

Tady už přívěsek visí na krku (strašně pitomá fotka, vypadá to, jak kdybych měla výstřih až kdo ví kam a byla plochá jak prkno, ale je to vážně jen blbá fotka! :D), no a poté visící na nástěnce, kde našel své místo, poněvadž na krku už teď nosím několik přívěsků a tenhle by k tomu už moc dobře nevypadal, obzvlášť proto, že je oproti ostatním velký. 
A abyste si nemysleli - není flekatý, ale pěkně stříbrný. To jen ty stíny.

A když už jsem u toho - co vy a tenhle internetový obchůdek? Už jste něco objednávali? Popřípadě, co byste ze všeho nejvíce chtěli? Já toho mám vyhlídlého ještě spoustu... :D
12 komentářů u "Unboxing #7"
  1. Super veci jsi si koupila :-)
    www.fantasyalatriel.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké! :) Mě jen stále mrzí, že Knižní vesmír nedělá i malé placky, mě se tyto větší zkrátka nehodí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? A mně tohle přijde jako ta nejrozšířenější velikost, tak se hodí :D Třeba v budoucnu bude víc rozměrů, zkoušela ses na to ptát? :)

      Vymazat
  3. Vypadá parádně a i záložky jsou úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vybrala sis opravdu krásné knižní doplňky :) Především ta záložka (Alenka v říši divů) je vskutku parádní :)

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda, že to není taky není kamenný obchod v Brně.. Ale mají hezké věci. :-) A tvoje zásilka je opravdu skvostná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, mně zas chybí kamennej obchod v Praze. Anebo alespoň možnost osobního odběru, to poštovný mi pije krev :D

      Vymazat
  6. Když jsi napsala že to není kniha ale vztahuje se to na knižní tématiku hned jsem si myslela že to bude objednávka z Knižního vesmíru. Jinak krásné záložky, placky i řetízek. Taky jsem nad ním uvažovala, ale radši si asi vezmu něco z HP :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už mám HP záložku a chystám se objednávat ten Havraspárskej přívěsek, po tom taky prahnu, no :D

      Vymazat
  7. Teda, pěkné věci :D také plánuji si objednat nějaké přívěšky, řetízky a tak, ale zatím jsem se k tomu nedostala :D

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasné!!! Já mám taky vyhlídnutou pěknou hromadu věcí z KV :D. Ale ještě jsem se k objednávce nedostala, tak uvidíme :)))

    OdpovědětVymazat