Social Media

Měsíční zúčtování: Duben 2015

http://3.bp.blogspot.com/-06RrKdZaH5Q/VM3zmrLyV3I/AAAAAAAABDk/ONP4zqRrCaM/s1600/PNG.png
Dobře, přiznávám, skoro jsem to nestihla. Ale jen skoro! Přeci jen, květen ještě neskončil, takže sice jsem se sekla téměř o měsíc, ale teď už to tu je! :D (A já můžu pomalu jít rovnou sepisovat květen, lel.)
Každopádně, rozhodla jsem se v tom udělat drobný úpravy, protože jsem přišla na to, že sledovat, kolik jsem od čeho viděla dílů je strašně náročný a je to tak i u stran rozečtenejch knih. Takže jsem to trochu zjednodušila. A možná ještě příště zjednoduším. Uvidíme.
http://4.bp.blogspot.com/-c4RhF4pj5ow/U7W-PBgHAdI/AAAAAAAAAl0/I2dxj01hFDo/s640/Odd%25C4%259Blova%25C4%258D.png

KNIŽNĚ

PŘÍRŮSTKY
Koupila jsem:
Příliš mnoho Kateřin od Johna Greena
Malý Princ od Antoine de Sant-Exupéryho
Útok titánů 2 a 3 od Hadžime Isajama

Dostala jsem:
Všechny pernské Weyry od Anne McCaffrey

DOČTENO
Harry Potter a Tajemná komntana od J. K. Rowling [265 stran]
Příliš mnoho Kateřin od Johna Greena [240 stran]
Malý Princ od Antoine de Sant-Exupéryho [94 stran]

ROZEČTENO
Všechny pernské Weyry od Anne McCaffrey
http://4.bp.blogspot.com/-c4RhF4pj5ow/U7W-PBgHAdI/AAAAAAAAAl0/I2dxj01hFDo/s640/Odd%25C4%259Blova%25C4%258D.png

SERIÁLY

SLEDOVALA JSEM
Once Upon a Time
iZombie
Young & Hungry
Tokyo Ghoul
Chuunibyou demo Koi ga Shitai!
Chuunibyou demo Koi ga Shitai! Ren
Carmilla

NOVĚ ROZKOUKÁNO
Young & Hungry
Chunibyou demo Koi Ga Shitai!
Chuunibyou demo Koi ga Shitai! Ren
Carmilla

DOKOUKALA JSEM
Young & Hungry - první série
Chuunibyou demo Koi ga Shitai!
Carmilla - první série
6 komentářů u "Měsíční zúčtování: Duben 2015"
  1. Young & Hungry naprosto miluju! :-D Je to sice trochu kravina, ale skvělá! :-DDD Jinak Příliš mnoho Kateřin Ti závidím :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné knihy - i seriály, akorát mi tvé shrnutí jen připomnělo mé vlastní seriálové resty. O:)

    hrbitov-meho-ja.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Bohužel jsem nečetla žádnou z knížek, ani jsem neviděla žádný ze seriálů. Jsem to já ale ostuda.... :D

    OdpovědětVymazat
  4. Příliš mnoho Kateřin bych si ráda přečetla. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Příliš mnoho Kateřin vidím snad u všech bloggerů, a koukám, že je v edici Světový besteller, no, asi si pro tuhle knihu dojdu... :D

    OdpovědětVymazat