Social Media

Hudba mého srdce #11

http://ells.cz/wp-content/gallery/hudba-meho-srdce/eb35beebe1_85236619_o2.png
- Projekt vytvořila Ells
- Úkolem je každou neděli zveřejnit článek s nějakou písničkou nebo písničkami, které jsem v posledním týdnu hodně poslouchala nebo je prostě mám ráda. Počet písniček je libovolný.
 
 Původně jsem se vám chystala představit písničku, se kterou ráno, ve všední dny, vstávám. No a pak jsem na jednom blogu narazila na tuhle a bylo mi jasný, že tamta písnička chvíli počká.
Nikdy jsem podobnej typ písní nevyhledávala a neposlouchala, ale tohle je tak úžasný, že s tím asi začnu.
6 komentářů u "Hudba mého srdce #11"
  1. Já nevím, není to úplně špatná písnička, ale nezaujala mě a asi bych si ji nepustila znovu :/ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, ono zrovna tohle asi není, pro každého a ne každému to sedí, že :)

      Vymazat
  2. Ze začátku... hmmm no to je divný... každou nabývající vteřinou... mm.. uprostřed... neni to tak špatný... vlastně je to celkem fajn... hmm to je fakt dobrý... ke konci.. zpívá si a tančí... MILUJU TO :O

    OdpovědětVymazat
  3. Od prostředka už se to tak rozjelo, že se to dá poslouchat, ale pro mě to není to pravé nom... :l I když možná, kdybych na tuhle písničku měla náladu, tak by se mi líbila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, co se dá dělat, každému sedí úplně něco jiného, takže.. :)

      Vymazat