Social Media

TMI: Too Much Information TAG


Andík Pindík (což nemyslím nijak zle, říkám mu tak normálně a on už se toho chytil taky... :D) mě nominoval do tagu Too Much Information, za což mu moc děkuji.
1. Co máš právě na sobě?
To tričko mám od své drahé Soničky, btw. ^^

2. Jsi zamilovaná?
Hell yeah.

3. Zažila jsi už příšerný rozchod?
Ano. Když se se mnou rozešel Andík Pindík. Chodili jsme spolu tak dlouho! Asi půl hodiny tipuju! :((((( :DD
Ale skutečný ne.. :D

4. Kolik měříš?
Já jsem malá. Asi kolem 158 :D

5. Kolik vážíš?
Uuuuhh, ani nevím, kdy naposled jsem stála na váze :D Asi tak kolem 48 kilo :D

6. Máš nějaké tetování?
Neh, ale chtěla bych ^^
7. Nějaký piercing?
I ten bych chtěla :D

8. OTP: one true pairing (oblíbená knižní/seriálová dvojice)?
Zklamu vás. Moje OTPéčko není ani knižní, ani seriálová dvojice. Oni jsou to dva mí spolužáci. Neustále čekám, kdy konečně oznámí, že jsou spolu :3

9. Oblíbené seriály
My little Pony: FiM, Once Upon a Time, Faking It, Buffy, přemožitelka upírů a samozřejmě Violetta ♥♥♥ :D A určitě jsem na něco zapomněla :D Ovšem, já na seriály zas tak moc nekoukám, i když teď to mám taky v plánu :D
10. Oblíbená kapela?
Eheh, to je zapeklitá otázka :D Nevím proč, ale přijde mi blbý říkat, že jsou moje oblíbený kapely, prostě je jen občas poslouchám... :D
Girls Dead Monster, Linkin Park, Green Day, Pink Floyd, 1D (i když ty už taky poslouchám fakt minimálně) a tak různě... :D

11. Co ti chybí?
Všechny ty knihy, po kterých mé srdce prahne a nemám je.
A Sonička >.<

12. Oblíbená píseň?
Nemůžu vybrat jednu! Těm ostatním by to bylo líto a cítily by se méněcenné!

13. Kolik ti je?
Táhne mi na patnáct.

14. Znamení zvěrokruhu?
Panna.

15. Na jaký hudební nástroj hraješ?
Jako menší jsem hrála na flétnu. Teď už hraju jen lidem na nervy.

16. Vlastnost(i), kterou by měla mít tvoje potenciální přítelkyně/přítel?
Och, ke spokojenosti mi stačí jedna. Aby to byla má drahá Sonička/Pokinka/můj malej chlapeček/Cukr a tak... :D

17. Oblíbený citát nebo hláška
"Život je velké jeviště na kterém musíš hrát. I když ti srdce krvácí, ty se musíš smát."

"Nemůžeš pomoct někomu, kdo o to nestojí." - Emma Hart, Hrej hráčem

"Každému na světe by se jednou za život mělo dostat ovací vestoje, protože my všichni jsme vítězi." - J. R. Palacio, (Ne)Obyčejný kluk

"Kdysi jsem zaměňoval moc se silou, ale zjistil jsem, že je mezi nimi patrný rozdíl. Moc je schopnost něco měnit. Síla je proti tomu vytrvalost." - David Menasche, Mělo to smysl?!

A spousta dalších ^-^

18. Oblíbený herec/herečka?
Eeehhh, nemyslím, že nějakého/nějakou mám. Já tohle moc neřeším.. :D

19. Oblíbená barva?
Duha!

20. Jak nahlas máš puštěné písničky?
Zas tak hlasitě ne. A ve sluchátkách je mívám co nejméně, trochu mě děsí, že se tím ničí sluch :D


21. Co děláš, když jsi smutná?
Nic speciálního. Sedím, čumím. Smutním. Někdy pláču. A taky někdy huguju svýho milovanýho plyšovýho Králíčka :'3

22. Jak dlouho se sprchuješ?
Tak různě. V poslední době mě to dlouhý sprchování nějak nebere :D

23. Jak dlouho ti trvá ráno se přichystat?
Zas tak dlouho ne, ale stejně radši stávám cca o hodinu dřív, než odcházím :D

24. Bila ses někdy?
Já? Samozřejmě, že ne! -.- :D

25. Nadchne tě...
Nová kniha! 83 A spousta dalších věcí :D

26. Vytočí tě...
Bratr. Ten je na to expert.

27. Důvod, proč sis založila YT kanál?
Já už ani nevím o.o Ono se mi to založilo s gmailem a pak jsem to nějak začala používat nom :D

28. Fobie?
Bojím se pavouků, fakt šíleně moc, ale zase si nemyslím, že to už je fobie :D

29. Kdy jsi naposledy plakala?
Včera...

30. Kdy jsi naposledy někomu řekla: Miluji tě?
Uhm. To už bude pár dní.

31. Význam tvého jména na blogu?
Deny, protože Deny... :D Infian vzniklo nějakým kombinováním latinských slov a el, protože jsem to nějak potřebovala spojit :D

32. Kterou knihu jsi naposledy četla?
V kůži supermodelky od Meg Cabot ^^
33. Kterou knihu momentálně čteš?
Jmenuji se Nikki od Meg Cabot :D
34. Jaký seriál jsi naposledy viděla?
Once Upon a Time, první díl třetí série ^^

35. Poslední osoba, se kterou jsi mluvila?
Mamka.

36. Vztah mezi tebou a osobou se kterou si mluvila?
Příbuzenskej.

37. Oblíbené jídlo?
Soniččin hamburger.... (Já musela, prostě musela! :DDDDDDDDDD)

38. Které místo chceš navštívit?
Amsterodam, znova Paříž, protože jsem pořád nebyla v Louveru, ostrov Lesbos... :D

39. Poslední místo, které jsi navštívila?
Jihlava ^-^

40. Máš "crush"?
Jakože tu limonádu? To ne.
A jinej význam jsem nezjistila.

41. Kdy jsi naposledy někoho políbila?
První srpnový pátek Soničku.

42. Koho jsi naposledy urazila?
Já lidi neurážím! -.- :D

43. Oblíbená příchuť nebo sladkost?
Čoko-čoko-čokoláda :D

44. Oblíbený šperk? 
A taky pandí naušnice, ale pro ty se mi nechce chodit :D

45. Poslední sport, který jsi hrála?
Gaučing.

46. Poslední píseň, kterou jsi zpívala?
To netuším :D

47. Oblíbený rozběh konverzace?
Nemám Q.Q

48. Použila jsi ho někdy?
... :D

49. Kdy jsi byla s někým naposledy venku?

Počítá se cesta do obchoďáku a zpátky s mamkou? o.o
Pokud ne, tak někdy před minulej tejden se Soničkou, kdy jsme šly na procházku, aby babička měla klid. Nakonec jsme sice skončily u nás doma, ale prošly jsme se cestou tam a zpátky k babičce! :D
A jestli se nepočítá ani tohle, tak tu sobotu na Adviku :D

50. Koho označíš?
All Scyrsine
.Puttu
Claru Black
Ilonku
Yumeno Katrin
3 komentáře u "TMI: Too Much Information TAG"