Social Media

On my wishlist #9

http://i1183.photobucket.com/albums/x475/Elizka41/Knizni%20doupe/K%20webu/Wishlist.jpg
- Týdenní meme z dílny Book Chick City, cílem je každou sobotu zveřejnit nějaký článek o pár knihách ze svého wishlistu

 
Miluju disneyovky a když jsem zjistila, že jedna z nich, která se mi mimochodem moc líbila, je dle knižní předlohy od Meg Cabot, kteoru zbožňuju, hrozně moc jsem si ji chtěla přečíst. U nás se ovšem kniha vydání nedočkala a ani nevím, zda se to neplánuje, ale asi ne. Ovšem vzhledem k tomu, že co jsem slyšela, knihy od Meg jsou vhodné pro ty, co chtějí se čtením v angličtině začít, protože nejsou složité, rozhodla jsem se, že se pokusím knihu přečíst i v angličtině.
Jediný dilema je na téma "americká verze, která má úpe super obálku" nebo "anglická verze, jejíž obálka vypadá hrozně"? :D Ač na tom moc nesejde.
Knížku už mám na Book Depository jak dlouho vyhlédnutou (spolu s prvním dílem pokémonní mangy o.o), problém ovšem spočívá v tom, že mám trochu problémy s tím, jak to objednat, tak kdo ví, kdy ji konečně budu vlastnit... :D

Kniha na GoodReads:
1 komentář u "On my wishlist #9"