Social Media

Blogové letadlo III.

Okaj, dobrovolně násilým jsem byla posazena do dalšího letadla, tak letíme :'D
Tentokrát mě sem zatáhla Toni. Mimochodem, to její letadlo si určitě přečtěte, je tam jsně vidět, že u mě ve sprše by chtěl bejt prostě každej! :'DDD

  1. Miluješ taky Deny? XD
    Už jednou jsem to říkala. Ne. Si musím udržovat svou jedinečnost a originálnost né? :'DD
  2. Chtěl/a bys mě někdy vidět osobně?
    Musíme zbourat tu Prahu holka! :'DDD
  3. Proč ses zapojil/a do letadla?
    Protože si mě donutila T_T" :'DDD
  4. Taky už přemýušlíš nad tím, kam půjdeš na vysokou? XD
    Ne.
  5. Máš rád/a kočky?
    Kočky neřešim :'D
  6. Kolik ti je?
    Vzhledem k tomu, že mě stvořil vesmír a já jako Bůh stvořila zemi a tak, tak to bude dost dlouho ;DD
  7. Jak si poznal/a můj blog?
    FB
  8. Chtěl/a bys cestovat po světě?
    Nom, jsou místa, kam bych se chtěla podívat, ale že bych třeba jen cestovala? Nevím.
  9. Jsem jediná, kto se bojí úplňku? XDD
    Nevim, ale já se ho nebojim :'DD
  10. Viděl/as Hobbita?
    Nop.
  11. Těšíš se na Syna Pekel?
    OH YEAH!
Nom a jinak, mě už vážně nenapadají další otázky, tudíž už nikoho dál neposílám... :'DDD
Napiš první komentář
Okomentovat